luni, 14 februarie 2011

bianca

Bună,
Mă numesc Bianca şi  m-am născut pe data de 01 septembrie 2010. Încă de cand am venit pe lume am avut o groază de probleme şi şansa mea a fost Spitalul de Copii Maria Curie, unde cu ajutorul unui om deosebit, doctorul Cârstoveanu Cătalin, am renăscut a doua oară. Din pacate între timp a intervenit o altă problemă, retinopatia de prematuritate (dezlipire de retină ce duce la orbire completă), problemă ce nu poate fi rezolvată în ţară, motiv pentru care părinţii mei au contactat un spital din Detroit. Pentru a putea însă ajunge sa fiu operată, am nevoie de ajutorul dumneavoastră.
Vă mulţumesc!   


Un comentariu:

  1. Sper din tot sufletul sa reusiti sa duceti acest ingeras in America unde sa poata beneficia de toata ingrijirea, tratamentul si atentia de care are nevoie.
    Este un puiut nevinovat care nu trebuie sa plateasca pentru neglijenta, nepasarea si lipsa de profesionalism a majoritatii medicilor din Romania.
    Dumnezeu sa va ajute!

    RăspundețiȘtergere